
Ens trobem el dijous 2 de juliol de18h a 20h per a fer el Taller de collage.
Serem a la Sala 6, a la planta superior de la Cinètika.
Tenim pega i algunes tisores, però si en tens, pots portar les teves pròpies o si ho prefereixes, porta cúter/bisturí/estoreta de tall.
Per a més informació, contacte o properes activitats, segueix-nos a maculacaa.substack.com