05/09/22 Cinema dilluns: Obvious Child (2014) Directora Gillian Robespierre i La Fée aux choux (1896) Directora Alice Guy

El dilluns 5 de setembre a les 19:30h “Proyecciones Grieta” projectarà: un curt La Fée aux choux de 1896 i 1 minut de durada, dirigida i escrita per Alice Guy i una pel·lícula Obvious Child de 2014 i 83 minuts de durada, dirigida i escrita per Gillian Robespierre, dins del cicle “Dona havies de ser!” programat per Aixa Forteza.


La història es refereix a un antic i popular conte de fades francès, és considerada generalment la primera pel·lícula narrativa de la història del cinema, almenys en termes visuals.
La protagonista (Jenny Slate) és una còmica de stand-up que amb un humor molt àcid conta les seves experiències personals. El film tracta la superació d’una ruptura amorosa i el tema de l’avortament, tot en clau d’humor.