Això és avui: 19/09/25 Sessions Golfes de La Cinètika projectarem The Thing (La Cosa), Dir. John Carpenter, VOSE (1982)

Sessions Golfes de La Cinètika!!
Cada divendres, després del sopador Bocaos (i quan tot quedi ben recollit) projectarem pelis sense gaire filtre, per pur entreteniment, en V.O. o com ens dongui la gana segons l’ocasió. No us ho perdeu!

Avui divendres 19 de setembre a les 23.30h aproximadament, projectarem The Thing (La Cosa), dirigida per John Carpenter, de 109 minuts de durada, VOSE (1982).

Sinopsi:
En una estació experimental remota de l’Antàrtida, un equip de científics d’investigació estatunidencs descobreix un estrany ser enterrat a la neu des de fa molts anys. Aviat es crearà el caos a l’estació, amb una bèstia capaç de mutar en diferents formes, arribant fins i tot a assumir l’aspecte de les seves víctimes.