9/04/22 Presentació del llibre “Alianzas Rebeldes. Por un feminismo más allá de la identidad”

Aquest dissabte 9 d’abril, en el marc del 6è aniversari de La Cinètika, presentem el llibre «Alianzas Rebeldes. Por un feminismo más allá de la identidad» amb una de les seves coordinadores, Laura Macaya.

La presentació si farà a la Sala 10 de La Cinètika (Rambla de Fabra i Puig, 28) a les 11:30h i l’organitza la Comissió de Gènere de La Cinètika.

«Alianzas Rebeldes; Un feminismo más allá de la identidad» es un compilat d’assaigs escrits per diferents autors i autores que, a partir de les seves pròpies perspectives, totes molt diferents entre si, donen veu a la pluralitat a l’interior del feminisme a partir d’una mirada crítica contra derives dogmàtiques i punitives d’uns determinats discursos feministes. Aquest projecte, coordinat per Clara Serra, Cristina Garaizabal i Laura Macaya, es el fruit del compromís de les seves autores davant les falses unitats imposades, el cinisme i la indiferència que travessen els feminismes d’avui.

Laura Macaya és experta en l’aplicació de la perspectiva interseccional en la intervenció social i el disseny de polítiques públiques en gènere i feminisme. És docent en diversos postgraus i graus universitaris i formadora de professionals en violències de gènere. Destaca en la seva crítica al punitivisme, l’abordatge de les violències sexuals i la defensa de les feminitats transgressores. Activista llibertària i feminista des de fa més de 20 anys, conspira actualment en el col•lectiu Projecte X.